Mystery Shopping

Jste majitelem či manažerem obchodu, restaurace, kavárny, penzionu, hotelu nebo poskytujete řemeslné služby?
Účelem využití Mystery shoppingu je zaměřit pozornost vedení společností na zlepšování služeb zákazníkům, a to na základě informací o tom, jak se tyto služby provádějí a v jaké kvalitě. Také Vás při poskytování služeb napadají tyto otázky?

  • Jak se Vaši zaměstnanci chovají k zákazníkům, když jim nestojíte za zády?
  • Který z Vašich obchodů nabízí zákazníkům nejlepší péči a servis?
  • Dodržují zaměstnanci ve všech Vašich obchodech prodejní standardy (standardy zákaznické péče), které Vaše společnost vytvořila?
  • Snaží se Vaši zaměstnanci proaktivně uzavřít prodej a prodat každému zákazníkovi, nebo pouze „poskytují informace“ zákazníkům
  • Znají Vaši zaměstnanci dostatečně produkty a služby?
  • Proč zákazníci odcházejí z Vašeho obchodu, aniž by koupili a co s tím můžete dělat?
  • Je snadné pro zákazníky Vaše obchody najít?

Jak si ve výše uvedených oblastech vede Vaše konkurence?

Pomocí těchto technik Mystery shoppingu Vám na tyto otázky pomůžeme odpovědět:


  • mystery pozorování
  • mystery návštěvy
  • mystery calling
  • mystery maily
  • mystery návštěvy webových stránek