Mystery Shopping
Jste majitelem či manažerem obchodu, restaurace, kavárny, penzionu, hotelu nebo poskytujete řemeslné služby?
Účelem využití Mystery shoppingu je zaměřit pozornost vedení společností na zlepšování služeb zákazníkům, a to na základě informací o tom, jak se tyto služby provádějí a v jaké kvalitě. Také Vás při poskytování služeb napadají tyto otázky?
- Jak se Vaši zaměstnanci chovají k zákazníkům, když jim nestojíte za zády?
- Který z Vašich obchodů nabízí zákazníkům nejlepší péči a servis?
- Dodržují zaměstnanci ve všech Vašich obchodech prodejní standardy (standardy zákaznické péče), které Vaše společnost vytvořila?
- Snaží se Vaši zaměstnanci proaktivně uzavřít prodej a prodat každému zákazníkovi, nebo pouze „poskytují informace“ zákazníkům
- Znají Vaši zaměstnanci dostatečně produkty a služby?
- Proč zákazníci odcházejí z Vašeho obchodu, aniž by koupili a co s tím můžete dělat?
- Je snadné pro zákazníky Vaše obchody najít?